Sunday 3 January 2016

Filled Under:

TERBONGKAR !!! Kehilangan Nasha Aziz Akhirnya Terjawab.. Perubahan Wajah Juga Mengejutkan...



 Lama tidak muncul di kaca TV mahupun  acara hiburan, peragawati bergelar pelak0n & kini ahli perniagaan sebenarnya masih ada kelibatnya....

Kali terakhir Nasha Aziz munCul daLam pr0jek seni sekitar Mei taHun laLu daLam pemenTasan Di Bawah Lindungan Kaabah karya n0velis Hamka di Panggung Sari, Istana Budaya....

DaLam temp0h setaHun itu, Nasha sebenaRnya buKan meraJuk denGan duNia seni seBaliKnya memBeri perHatian kepaDa bidanG perniaGaan seRta k0rp0rat yang diceburinya....

"Saya maSih maCam dulu, seleKtif daLam memiLih sKrip & waTak. Ia perkara penTing baGi saYa... Namun taHun ini aDa naskhah yang tiDak daPat saya peNuhi perminTaannya aTas sebab-sebab tertentu," katanya.....

## Pelak0n Terbaik Festival Filem Malaysia ke-17 itu turut ditanya mengena imej baharunya... Nasha enGGan menguLas lanJut, sebaliknya memiLih unTuk merenDah diri....

## "Kalau duLu saya teriKat denGan k0mitmen sebaGai peragawati & berlak0n tapi sekaRang saya lebih bebas dalam memilih apa yang saya mahu," katanya.....

## Di akhir perbualan Nasha juga ditanya mengenai g0sip dirinya dengan jejaka dari Asia Barat yang digambarkan masih muda dan kacak.....

## "Jujurnya saya kurang pasti cerita itu merujuk kepada siapa sebenarnya bagaimana pun saya tak menafikan selalu berurusan dengan ramai orang atas urusan kerja. Malah mereka juga adalah kawan kawan saya," katanya.........




0 comments:

Post a Comment