Sunday 3 January 2016

Filled Under:

PANAS !!! MARIA FARIDA Di Kencam ?? Anak-Anak Kesal Bapa Berubah ??



## Baru saja menjadi ibu kepada anak-anak suaminya yang dinikahi pada N0vember lalu, kini sudah kedengaran suara anak-anak  tiri Maria Farida yang mengakui kecewa dgn perubahan sikap bapa mereka iaitu  Datuk Rahman Shakur dan pelak0n tersebut selain mengabaikan adik-beradiknya....

“Kami terkilan dgn papa yang langsung tiDak menjenGuk ketika saya dimasukkan ke h0spital kerana denGGi...  Ketika di h0spital, saya mula namPak beLang Maria dan disitu, saya mula sedar kami  perlu mencari hiDup sendiri”...

$$ “Banyak perkara yang dipertikaikan dan ia sangat menyakitkan hati... Maria menghancurkan kebahagiaan keluarga kami,” katanya... Selain Wan Nathasha yang berusia 22 tahun, Shazleen masih mempunyai adik-adik remaja: Damia Caldia, 16, Cahaya Nilam, 14, Aishyea Rahman, 10 serta Qalif Ryan, 6...

## Lebih mengejutkan, Shazleen turut mengaku bahawa dia sebelum ini dihasut untuk memburukkan ibunya, Karen Rahman melalui laman s0sial dan dipaksa membuat kenyataan negatif dalam sebuah pr0gram hiburan.... Begini pula ceritanya, kalau teng0k dalam #Mel0di sebelum ini....

$$ “Saya terkesan sangat kerana dulu, saya pernah memburukkan dan membuangnya tetapi kini mummy (Karen) yang sentiasa mengambil berat.... Saya buang mummy dulu kerana terpengaruh dengan cerita hasutan,” katanya....

$$ Lebih baik sekiranya perkara ini dibincangka secara el0k 0leh mereka sekeluarga dan m0ga semuanya dapat diselesaikan dgn cara yang baik......





0 comments:

Post a Comment