Monday 4 January 2016

Filled Under:

PANASS !!! El Faeza UL Haq Buka Tudung Kerana Apa ???

 

##   Pada Oktober tahun yang lalu, Elfaeza Ul Haq menjelaskan bahawa dia sudah lama menyimpan hasrat untuk bertudung, namun baru-baru ini pelak0n yang pernah membintangi drama Adam dan Hawa ini terpaksa membuat keputusan membuka tudung bagi mengh0rmati k0ntrak yang telah dipersetujui sebelum ini.....

##   “Saya terikat dgn k0ntrak selama setahun bermula Mac tahun lalu untuk drama Bahasa Inggeris, dan saya mengambil keputusan untuk berhijab selepas sambutan Aidilfitri tahun lalu.... Jadi bila bekerja saya perlu kekal dgn karakter seperti mana diminta dalam k0ntrak......

##   “Apabila berlak0n drama saya perlu melakukan pr0m0si dan sesetengah perkara terpaksa dimuat naik di laman s0sial sendiri. Sebagai pelak0n dLm  k0ntrak saya perlu mempr0m0sikan drama di Instagram.......

##   “Mahu ataupun tidak saya perlu lakukan untuk kerjaya.....  Selalunya saya akan padam semula selepas jangka masa tertentu.... Saya tidak peduli apa 0rang nak cakap apa sebab setakat ini masih ramai lagi yang memahami......

##  “Saya sudah berhijab & saya yang lalui pelbagai dugaan itu, jadi saya tidak ambil peduli apa 0rang mahu katakan...  0rang lain susah utk faham apa yang dilalui 0leh o0rang lain.... Yang penting niat saya Allah tahu,” jelasnya.....

##   Selain itu, pelak0n ini juga menjelaskan dia berhijab adalah untuk dirinya  dan juga Allah selain menerima setiap d0a dan nasihat yang diberikan kepadanya dengan baik......















0 comments:

Post a Comment