Wednesday 6 January 2016

Filled Under:

Siti Sarah Mengalah Kerana Shuib Sepahtu ??




##  Penyanyi yang terkenal dengan  lagu Kesetiaan, Siti Sarah Raissuddin mengalah kerana kesibukan yang dihadapi 0leh suaminya iaitu , Shuib Sepahtu....

##  Melahirkan anak yang ketiga, Ariq Matin pada 20 November lalu, Siti Sarah memahami keadaan Shuib yang sedang sibuk mencari rezeki untuk keluarga mereka.....

**  “Bagi isteri yang baru sahaja bersalin dan melahirkan anak, pastinya dia memerlukan s0k0ngan, ... terutamanya keluarga dan suami. Tetapi saya harus mengalah kerana Shuib, sangat sibuk dengan kerjaya sehinggakan tiada masa untuk diri sendiri....



                  **   Shuib  'Berkejar-Kejar' Sebelum Timang Anak Ketiga   **



**  “Saya sendiri faham dengan keadaan Shuib tetapi perkara itu membuatkan saya berasa sedih dan sedikit tertekan kerana saya sangat kasihan dengan dia.... Saya sendiri pun tidak b0leh berbuat apa-apa untuk suami saya kerana saya sedang dalam pantang ketika itu...

##   Walaupun Shuib  sibuk dengan tugasannya sebagai penyampai radio Sinar FM, menjalani penggambaran filem Abang L0ng Fadil 2 dan bertanding dalam Juara Parodi bersama Mark Adam, Shuib sempat meluahkan rasa sedihnya kepada saya", kata sarah....

**  “Saya hanya b0leh bertanyakan kepadanya sama ada dia 0kay atau  tidak... Saya perlu memahami keadaan Shuib yang sibuk mencari rezeki untuk keluarga kami...

**   “Ketika saya sedang berpantang di kampung, dia ada menghantar mesej kepada  saya dan meminta maaf....  Dia meluahkan yang dia rasa sedih kerana keadaan dirinya yang sangat sibuk.... Saya membalas mesej Shuib dan mengatakan yang saya faham dengan apa yang dilaluinya sekarang,” kata Sarah.....





0 comments:

Post a Comment