Monday 4 January 2016

Filled Under:

Hanez Suraya Perlu Ikut Syarat Jika Mahu Berlakon (Romie) ...



##   Mengaku merindui utk kembali muncul di dalam bidang lak0nan, sebagai  ibu dan juga isteri, Hanez Suraya kini perlu lebih memilih di dalam pembawaan watak di dalam drama yang akan dibintanginya, malah R0mie turut meletakkan syarat-syarat  untuk isterinya kembali berlak0n.....

##   “Keizinan saya untuk benarkan Hanez berlak0n bersertakan dgn syarat.... Skrip dan watak yang diterima perlulah sesuai dengan status Hanez sekarang yang sudah berkeluarga.... Dulu dia se0rang isteri, kini dia sudah menjadi se0rang ibu”....

##  “Saya tidak ada masalah utk dia berlak0n  dan saya benarkan jika penuhi syarat tersebut,” jelas Romie.... Sementara itu, R0mie juga menjelaskan bahawa dia tidak kisah jika anaknya nanti bakal menjadi p0pular.....

##   “Saya bukan artis, tetapi Hanez pula se0ang selebriti.... Jadi terpulanglah kepada cara dia untuk memperkenalkan anak kami kepada 0rang ramai.... Saya tidak kisah  kalau anak menjadi p0pular,” katanya lagi....  Apa pun, sem0ga pasangan ini akan kekal bahagia malah peminat pastinya tidak sabar untuk melihat anak membesar....





0 comments:

Post a Comment