Tuesday 5 January 2016

Filled Under:

MASYAALLAH !!! Anak DiCalit Minyak Dagu , Bapa Merayu Minta Pertolongan....



##  Saya  mem0h0n bantuan. Pada Siapa-siapa yang kenal Mat Ind0n yang buat ren0vati0n rumah di sekitar Seberang Perai... Khabarnya dia sewa rumah di Permatang Pauh... Tak tahu namanya,tapi hanya ada n0mb0r plet kereta dan m0t0rsikal....  Saya bagi dia pr0jek buat rumah saya,bayaran semua 0key,tiba2 dia ganggu anak b0ngsu saya(perempuan) yang kini baru berusia 18 tahun....  Dia calit minyak dagu pada pakaian anak saya. Sekarang anak saya jadi macam tak siuman,asyik tergila-gilakan Mat Ind0n itu. Saya dah minta ramai ustaz Darusyifa' tapi keadaan anak saya bertambah teruk...  Dia tidak b0leh tidur malam,kerap meracau2 nak khawin dengan Mat Ind0n itu dan pernah 2 kali cuba bunuh diri....  Katanya dia tercium bau mayat dan ternampak perempuan rambut panjang hendak mencekiknya. Saya sendiri berusaha mengubatnya namun belum berjaya. M0h0n pert0l0ngan sesiapa saja yg b0leh membantu saya sebelum terlambat.....  ##



                                     No Plat Kereta Dan Motosikal Mat Indon




                                   

                                                               Maklum Balas FB










0 comments:

Post a Comment