Wednesday 6 January 2016

Filled Under:

KESIAN !!! Hampir 6 Bulan DiTipu Teman Lelaki , Salwa Razak Tampil Beri Kenyataan..



Pelak0n dan penyanyi yang pernah p0pular dengan lagu 'Ahmad', Salwa Razak memberitahu, hampir enam bulan dia telah ditipu 0leh bekas teman lelakinya juga merupakan se0rang pelak0n....

Salwa memberitahu pada awal perkenalannya, dia pernah bertanya status pelak0n itu.  Jawab pelak0n tersebut, dia adalah duda dan beranak dua...  Kerana Salwa tidak mahu berkawan dengan suami orang. ....

**  "Pembantu saya ada sebagai saksi mengatakan bahawa memang dia beritahu saya yang dia duda dan beranak dua....  Ketika berkawan dia menunjukkan sikap yang dia se0rang yang b0leh dipercayai.....

**  "Kemudian, masuk bulan  keenam, saya mula syaki sesuatu....  Hati saya terdetik untuk mencari kepastian sehinggalah suatu hari kami bergaduh, berperang mulut... . Ini kerana saya tak tahan dengan sikap dia yang suka datang dan suka-suka pergi....  

**  "Apabila bergaduh besar tu hati saya mati untuk dia sepenuhnya... .  Kemudian saya beranikan diri untuk dapatkan n0mb0r telef0n isterinya.... Jadi saya tanya terus pengakuan dari isterinya....


ISTERI : Sejujurnya saya dan dia tak pernah pergi mana-mana mahkamah syariah....

ISTERI : Kalau dah lafaz talak, dah tentu jatuh talak. Tapi saya belum dengar dengan teliga saya sendiri dia lafaz talak kat saya....


**  "Jadi pengakuan itu sudah cukup membuktikan mereka masih lagi sah sebagai suami isteri....  Saya tidak kecewa kehilangan seseorang seperti dia tetapi saya terluka kerana ditipu.  Sampai hati dia tipu saya," cerita Salwa....

Kata Salwa lagi, sekarang ini bekas teman lelakinya itu menuduh dia mencuri wang sebanyak RM1000....

**  "Ia sangat mengarut sebab memang betul saya pakai duit tu...  Itupun dia yang cakap, "kalau awak nak pakai duit awak tau nak ambil kat mana."...  Jadi saya gunakan duet itu dan dah pun diganti....

**  "Lama dah saya ganti tapi itulah sebab yang dia gunakan untuk kenakan saya....  Tapi bagi saya ia tidak berasa,"..

Salwa menafikan lelaki ini yang digosipkan menaja hidupnya selama ini....

**   "Saya hidup mewah sebab saya hidup dengan duit private event yang saya buat....  Bukan sebab tajaan sesiapa," tegasnya lagi. ...







0 comments:

Post a Comment