Tuesday 5 January 2016

Filled Under:

Rahsia Kejayaan Yang Di Kongsi Datuk Vida "Solat Hajat 10Kali Sehari"..



Datuk Seri Vida menceritakan pengalamanya yang sejak kecil sudah diajar untuk mengamalkan bacaan zikir dan selawat dalam kehidupan harian...  Datuk Seri Dr Hasmizah Othman atau Datuk Seri Vida  telah berkongsikan salah satu kejayaannya.....

##   “Saya amalkan s0lat hajat 10 kali sehari sebelum dan selepas s0lat fardu selain menunaikan s0lat sunat Dhuha setiap hari agar perjalanan hidup saya dipermudahkan dan dimurahkan rezeki....

##   “Alhamdulillah sejak berniaga saya tidak pernah gagal untuk melaksanakan kewajipan ini meskipun kehidupan saya sudah senang dan perniagaan pula semakin maju,” kata ketika ditanya rahsia kejayaan beliau....

Menurut Datuk Vida, amalan berkenaan telah diamalkannya sejak kecil lagi selain bangun malam untuk menunaikan s0lat sunat dan berd0a disamping sentiasa berusaha untuk tidak mengabaikan kewajipan ini agar tidak lalai dan terleka....

##   “Saya sebenarnya bimbang jika perk0ngsian saya ini dianggap sebagai menunjuk-nunjuk sehingga menimbulkan riak tetapi saya memandang ia dari sudut p0sitif dan berharap semua ini menjadi ikutan,” katanya ....

          Apa pun Tahniah dan selamat maju jaya Datuk Seri Vida....





0 comments:

Post a Comment