Saturday 2 January 2016

Filled Under:

PANASSS !!! Rita Rudaini Redha Jika Ditakdirkan Kahwin Lagi...



#$ PerkaRa iTu disuaRakaN senDiri 0leh puTera suLunGnya yanY maHukaN RiTa unTuk berKawiN laGi daN juGa maHukaN aDik baRu.. PanDai aNak RiTa lemButkaN haTi iBunya... #

#$ “Dia peRnaH suRuh saYa caRi  aYah baRu unTuk daPat aDik baRu... Saya terKejuT apaBila denGar dia caKap beGitu... Dalam maSa saMa saYa raSa seBak, saYa tiDak taHu aPa  yanG  dia raSa sehinGGa mengeLuarkan soaLan begitu”... #

#$ “MunGkin dia meLihat raKan-raKan di sek0laH aDa aYah dan inGin meraSai kaSih saYanG se0ranG ayaH sePerTi 0rang laiN... Saya buKannya ibu yanG  keJam, tiDak memiKirka maSa dePaN aNak-aNak, tapi haTi saya kiNi maSih beLum terbuKa unTuK meneRima seSiaPa,” jelasnya... #

#$ SelaiN iTu, Rita juGa memBeritaHu jiKa suDah tiBa takDirnya unTuk berkaHwiN laGi, dia aKan meMerima baKal suaMinya aSalkaN leLaki terSebuT b0leH menYayanGi aNak-aNaknya di saMpinG maMpu memBimBing meReka seKeLuarGa... #












0 comments:

Post a Comment