Wednesday 7 October 2015

Filled Under:

Pelik Tapi Benar !!! Percaya Atau Tidak Ada Sekolah Untuk Mengorat Lelaki Kaya


Bagi wanita yang ingin berkahwin dengan lelaki yang kaya-raya,,, di sini ada jawapannya....Beijing Moral Education Centre for Woman (BMECW) mungkin tempat yang sesuai untuk anda....Dengan latihan selama 30 jam dengan bayaran sebanyak 20,000 Yuan (USD$ 1080).....

Pelajar di institut ini akan diajar cara-cara untuk meng0rat lelaki kaya berdasarkan teknik yang akan membuatkan mereka menjadi lebih menarik bermula dengan cara memakai mekap se-anggun mungkin sehingga lah cara membuat ekspresi muka yang b0leh menarik perhatian lelaki kaya.. ..

Setakat ini, sek0lah terbabit telah berjaya menarik perhatian lebih dari 2800 orang perempuan kelas pertengahan,,, terutama sejak ia dibuka pada bulan Og0s tahun lalu. Mahasiswa seperti Zh0u Yue (23),,, percaya bahawa waktu dan wangnya telah dibelanjakan ke arah jalan yang lebih baik....  “Keluarga saya menguruskan perniagaan kecil.…kadang-kadang ia menjadi perkara yang sulit bagi kami,” katanya kepada Reuters.... “Selama temp0h itu, saya sering bertanya kepada diri sendiri, mengapa saya harus melakukan perkara ini.... Jadi saya mulai berfikir, sekiranya saya boleh berkahwin dengan orang kaya,... setidaknya saya tidak akan berasa bimbang,” ujarnya.  Pada pandangan Ling Bing pula, iaitu seorang wanita yang 28 tahun berharap latihan yang dia jalani dapat memberikan gambaran masa depan yang lebih baik. ...

Menurut nya lagi,,, pelajar akan diajar tentang keterampilan berbicara,,,pengembangan peribadian dan teknik menuang teh secara tradisi0nal—yang menunjukkan keanggunan seorang wanita....  “Saya berharap standard 0rang yang akan berhubungan dengan saya pada masa hadapan akan lebih tinggi,,, berbanding sebelum saya menghadiri kelas ini,,katanya.... “Ertinya, mereka telah mencapai tahap kejayaan dan promosi tertentu dalam karier mereka. Jadi dalam pr0ses ini, jika saya berkenalan orang kaya misalnya, hasil latihan ini akan dapat membantu,” tambah Bing.  Sha0 T0ng, pengasas yang sekaligus menjadi  pengajar di sek0lah tersebut,,,, ingin menunjukkan kepada para pelajarnya bagaimana cara yang betul untuk memecahkan karakter dan keperibadian seorang lelaki.... 






0 comments:

Post a Comment