Sunday 11 October 2015

Filled Under:

Anda Pasti Terkejut Dengan Pengakuan PONDAN Ini " Walaupun Aku Pondan,,Tapi Aku Bahagia Dengan Anak Dan Suami " !!!


 Gambar nampak cantik !!!  Memang nampak seperti se0rang wanita berhijab yang lain jika dilihat pada gambar individu yang memakai tudung berwarna biru ini !!!

"Walaupun Aku P0ndan,,, Tapi Aku Bahagia Hidup Bersama Suami dan Anak Angkatku..."
Malangnya,,, dia bukanlah seorang wanita yang tulen.... Sebaliknya, lelaki berpakaian seperti wanita dan lengkap bers0lek.....

Meskipun begitu,,, Nur Sajat hanya mengeluarkan kenyataan balas yang ringk@s sahaja....
Biarlah aku nampak jahat, teruk sekali pun.... Aku dah tak kisah apa orang nak cakap apa. Cukup aku saja tahu diri aku siapa. Nak terima, terima. Tak nak terima, b0leh blah!!!!” katanya.








0 comments:

Post a Comment